Alla inlägg den 7 september 2011

Av ellinor - 7 september 2011 23:01

Ja ha då har det gått ännu en dag..... med bara en massa regn, fast vågade mig ner på stan för att få håret tvättat och fixat av min underbara tjejkompis som är en väldigt duktig frisör!! va så skönt att slippa göra allting själv för en gång skull.


Sedan blev det att cykla hem och sätta mig i soffan och lyssna på min cd bok " Tyskungen" av camilla läckberg, den är faktist riktigt bra har precis börjat på cd 11 av 14 så nu börjar det bli riktigt spännande.... får se vem som är mördaren eller mörderskan?! tänkte ska försöka lyssna klart på boken i morgon!


Och samtidigt som jag har lyssnat har jag för flyttat mig till köksbordet och scrappat lite är bara skönt att sitta och pilla lite så blir inte något speciellt.


Imorgon är det äntligen Torsdag och då kommer min sambo hem efter att ha varit ute och jobbat i fyra dagar, och på lördag har vi varit tillsammans i 2 år, känns jätte konstigt men konstigt på ett bra sätt! och hoppas att det blir många år till!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards